deneme

deneme

Wednesday 12 February 2014

Suslu Puslu Hollanda Bisikletleri





Herkese Guzel Aksamlar :) 


   Eger asker esiyseniz, asla hayatla ilgili cok onemli kararlar alamazsiniz. Bunu esi asker olanlar cok iyi bilirler. Bir ornek vermem gerekirse dugunumuzun tarihini belirleyip, dugun salonunu bulup, parasini verip, tum ayarlamalarimizi yaptigimiz sirada, esim Curacao' ya goreve gitmek zorunda kalmisti ve dugunumuzu ertelemistik. 
   
  Su andada esim baska bir yerde gorevde, bende Turkiye' deyim. Planimiza gore 20 gun icinde esimin gorevi bitecek, bende Hollandaya donecektim. Fakat dedigim gibi asker esiyseniz cok fazla plan yapma luksunuz yoktur. Esimin gorev suresi 1 ay daha uzatildi. Bende onsuz Hollanda batsin diye dusunup tatilimi bir ay daha uzattim :) Allahtan yanimda cektigim fotorgraflarimi getirmistim. Boylece post yazacak konularim ve fotograflarim mevcut. 

 Mesela bugun Hollanda' da sikca gorulen farkli boyanmis, dekore edilmis bisikletlerden bahsetmek istiyorum


Daha onceki postlarimdan(suradaki ve buradaki ) Hollandalilarin bisikletlere olan duskunlugunu biliyorsunuz. Gelin simdide bu sirin ulkenin insanlarinin ( ozellikle universite ogrencilerinin) bisikletlerini nasil suslediklerini gorelim :)

Arkaniza yaslanin ve bisikletlerin tadini cikarin :)

 Yaslisindan gencine bayanlar genellikle on ve arka sepetlerini yada bu fotograftaki gibi direksiyonlarini yapma ciceklerle suslerler. Bu cicekleri Big Bazaar veya Blokker gibi ucuzlukcu marketlerde cok cok uygun fiyata bulabilirsiniz.






          Dekoratif bant kullanmakta sikca gorulen bir yontemdir. 





Herkese mutlu aksamlar diliyorum :)
Opuldunuz XOXO

30 comments :

  1. ben bisikleti spor ve eğlence aracı sanıyordum,amanin yayalar otomobillerden değil,bisikletlerden korktum valla.
    bi de arkandan bi vızır vızır gürültü geliyor sanırsın ki uçak yerden gidiyor,az sonra havalanacak:)
    ama olsun bea,güzel di amsterdam:))
    sen de annenin tadını çıkar anercim
    öpüyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok hizlilar demi :) Bende baslarda onlardan korkuyordum hicte yavaslamiyorlar :) ama simdi onlardan biri oldum sanirim hehe
      Kocaman sevgiler:)

      Delete
    2. vay be,sahiden mi bravo valla.
      ben onların kundakta bisiklet kullanmaya başladığını düşünüyorum,
      sen çok iyisin demek ki

      Delete
    3. evet artik cok pisligim, cicekli sepetiyle bisikletime bindimmi kimse beni tutamaz :)) hatta yaya yolundan yuruyenlere tusitmisin beeee diye atar bile yapiyorum :)) Saka bi yana ama bisiklete insan bir kez alisinca gercekten birakamiyor :)
      Onlar evet bence anne karnindan 3 tekelerlekli bisikletlerle cikiyorlar :)

      Delete
  2. Sondaki bisiklet ne kadar şıkmış bir bisiklete ''şık'' diyeceğimi hiç düşünmezdim ama neyse :))
    Çok beğendim ben bu olayı Türkiye'de böyle yapsak garipserler demi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. garipsemek sorun değil de,hangi yokuşta sürücen:)))

      Delete
    2. Evet bisiklete oyle demek bir gariplik :))
      Havvaya cok katiliyorum. Yokus asagi inmek guzel olurda yagmurda camurda yollarda delikler var, arabalarin icindeyken bile erkek surucu teroru var bisikletle nasil surecegiz :))

      Delete
  3. bisikletler çok güzel ! Artık bizim buralarada bisiklet yolu yaptılar ama sadece deniz kenarlarına ki yerlere diğer yollarda bisiklet kullanmıcakz herhalde !

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheh tek bisiklet surulecek yer deniz kenarndaki yollar :)
      oda yeter en azindan o kadari var :))

      Delete
  4. Hollanda'nın en çok özendiğim yönü bu oldu :) Bisiklet sever olarak, bayıldım bu fikre. Bizde bayanlar bisikletle gitse işe acayip dalga konusu olurlar, düşünsene :) Orda her şey gayet normal. Benim de olsaydı şayet, şu pembe olan, selesinde pembe çiçekler olan gibi olurdu kesin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet bende bu yonunu gercekten takdir ediyorum :) Evet Turkiyede biraz fazla sorun olur dalga gecilir. Birde etek giyen bayanlar en zorlananlar olur :)

      Delete
  5. Pembe ve önünde çiçek olana bayıldım! Tüm işi gücü bırakıp Hollanda'ya yerleşesim geldi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gel gel benimde daha cok tanidigim Turk arkadasim olur burada birlikte bisiklete bineriz:))

      Delete
  6. Süsünü püsünü geçtim de ben bisiklet kültürlerine bayıldım daha çok...keşke bizim ülkemizde de olsa...böylece ne hava kirliliği kalırdı ne de obezite :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet cok katiliyorum size. Burada is adamlarindan yaslilara cocuklu annelere kadar herkes bisiklet kullanmayi seviyor. Hava kirliligi o yuzden cok aza indirilmis. Keske ulkemizde de olsa dediginiz gibi :)

      Delete
  7. bayılıyorum ben bu bısıkletlere..ınsana ve yasama saygı ne guzeller....

    ReplyDelete
  8. çok cicişler evet.
    :)
    olsun ya sana da tatil olmuş işteee.
    asker eşi olmak zordur tabeeee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah deepcim sorma esim olmadan tatilin fazla zevki yok inan :)) ama guzel tarafi ailemi gormem tabiki ^^ aah yarama tuz basma asker esi olmak cok zoor :))

      Delete
  9. ben geldim çok özlemişim postlarını okuyup yorumlamayı bayıldım resmen bu bisikletlere belki yazın yaylada sürülebilir ben bu süs püs olayını bi düşünim çok şıkmış gerçekten düğün fotoğrflarında mutlaka kullanmalısın tatlım çok güzel olur çok öptüm seni bloğuma da uğra sevgicikler :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haticecigim hosgeldin, ozlettin kendini nerelerdesin sen :) is kadini oldun bizi unuttu ^^ Evet bisikleti dusunmedim degil guzel fikir demi :)
      Hemen geldim okudum bile sekerim :) Aramiza donmene cok sevindim :)
      Opuldun :)

      Delete
  10. avrupa da bisiklet kullanımı pek yaygın ama en yaygın olduğu yer hollanda sanırım. bayılıyorum keşke istanbulda böyle olsa!
    ve asker eşi olmak ne zormuş cidden!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet sanirim hatta Wageningenda okul cikislarinda bisiklet yolunda trafik sikisikligi var 9gagta cikmisti ben cok gulmustum :)

      Delete
  11. Selamlar oncelikle hosgeldiniz bloguma. Ben hediye cekilislerine katilmiyorum fakat blogunuza mutlaka gelicem. Cok tesekkur ederim
    Sevgilerimle :)

    ReplyDelete
  12. elektrik antlarıyla bisikletimi süslediğim olmuştur özellikle tekerlerine boncuk takardık :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bende cok yapardim :) boncuklar ve yildizlar doldururdum bisikletimi tekerlerklerine :)

      Delete
  13. Ay harika bir blog bu! Bayıldım postlarınıza :) Kediler ve köpekler de enfes, her birini ısırasım geldi.. Umarım eşinizle tez zamanda buluşursunuz :)

    Bisikletler gerçekten süpermiş, çok ilham verici görünüyorlar. En sevdiğim bloglardan biri olacak belli ki blogunuz. Ben de buralarda yeniyim, bana da beklerim! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oncelikle hos geldiniz ne kadar enerji dolu guzel bir yorum brakmissiniz, tesekkur ederim. Ayrica blog dunyasinada hosgeldiniz :)
      Bende blogunuza ugrayacagim. Guzel yazilarda gorusmek uzere
      SEvgilerimle :)

      Delete
    2. Ben de kibarlığınız için teşekkür ederim :) Konjac'ı da mutlaka tavsiye ederim, hele ki doğallık yanlısıysanız :)

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)