deneme

deneme

Tuesday 4 February 2014

Hayvanlar Uzerinde Deneyler Yapiyorum








(=^.^=) Herkese Mutlu Geceler Guzel Ulkemin Iyi Kalpli Insanlari  (=^.^=)




Hayvanlar uzerinde test yapilmasina karsiyim fakat maalesef ben hayvanlar uzerinde bir suru deneyler yapiyorum. Tanri beni affetsin :)





Mesela kozmetiklerimi onlar uzerinde deniyorum ...








Uyku problemi yasadigim zaman uyumak icin onlari kullaniyorum...




Camasir Makinemin yumusatici gozune onlari koyuyorum. Boylece camasirlarim daha yumusak oluyor...


(Mia biraz fazla meraklidir. Universitedeyken derse gittigim bir gunde camasir makinemin bos oldugunu gorup icine girip uyumus beyfendi. Geldigimde fotografta gordugunuz manzarayla karsilasmistim )



Tuvalet kagitlarinin yumusakligini onlar uzerinde test ediyorum...


          (ogrencilik yillarimdaki, ev yapimi mumya uretimi calismalarim )



Duvagimin modelini secmek icin onlari kullaniyorum...







Evet sevgili seyirciler sizinde gordugunuz gibi hayvanlar uzerinde surekli testler yapan bir insanim. Cehennemde yaniciimmm :))

Herkese mutlu gunler bol patili haftalar dilerim XOXO



36 comments :

  1. hihiii çamaşır makinesinde ne sevimli bakmış öyle ne arıyorum ben burda der gibi çok güldüm ya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bakiyor kirli camasir birakmismiyim diye beni denetliyor :)))

      Delete
  2. ilk kare benı benden aldı hehehe yazık yahu ama hıcde sıkayetcı durmuyordu ben anldım *-*
    benımm esım kopek balık kus kedı ve tavuk beslıyor golden ve sıvaş kalkalı var
    golden olan 7 adettı
    kuşlar sanırım evden ondan fazla
    balıkları bosverın bu hafta 8 yıllık balığı oldu ısyanda senı ıyı anlarım ben yahu mutlaka takıbe bekliyorum orası nersıyse selamlar .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe hic acimadim optum ida hic sikayetci olmadi dedigin gibi :)) esinde tam bizden desene balik axolot hamster kopek kedi ve kaplumbagamiz var :) esini cok iyi anliyorum ne kadar uzuldugunu bilirim
      Seni takip etmeye geldim ama edemedim gadget hatali dedi
      Ben hollandada oturuyorum fakat suan manisadayim :)
      Sevgilerimle

      Delete
  3. okudum;yüzümde kocaman gülücükle:))
    sana bir anımı anlatmak istiyorum,
    geçmiş tarihte(yaşlılar böyle konuşur)
    sabah yataktan kalktım,çamaşır makinasının içinde yıkanmayı bekleyen beyazlar var,önce eşimin pardesü'nü yıkamaya karar verip,beyazları çıkardım,pardesüyü koydum,deterjan gözüne yün şampuanını koyup çalıştırdım.
    mutfağa gittim kahvemi koydum,çakırın mama kabını yıkamak için tekrar banyoya gittim.
    aman Allah'ım ter boşaldı,bacaklarım titriyor bayılmak üzereyim.
    çamaşır makinası yün programında yavaş hareketlerle çalışıyor,ve çakır içinde!
    imdat!
    imdaaaatttt!
    makinayı kapattım ama bekleme süresi var,kapak açılmıyor,ağlayarak eşimi aradım,nası titrediğimi hayal et.neyse yün programı her yönden yavaş olduğundan,ve ben her sabah önce yüzümü sonra çakır'ın mama kabını yıkadığımdan faciayı kıl payı atlattık.
    'merak kediyi öldürür'bu söz böyleydi değil mi?
    sen hangi ara içine girdin,bu ne merak,sor sorabildiğin her soruyu işte böyle,benim yaramazım:)
    o'nu öyle çok seviyorum ki:)
    çok sevgiler aner

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne guzel sen beni okudun yuzunde kocaman gulucuk oldu , ne mutlu bana bende senin yorumlarini okuyorum her seferinde icim isiniyor guluyorum. Yaslilar boyle der kismina sesli guldum. Aramizda yas farki var biliyorum ( sanki sana ilani ask edecekmisim gibi basladim cumleye :D ) ama ruhun o kadar bana yakin ki hatta seninle konusurken seni olgun fakat bazen 15lerinde neseli heyecanli bir kiz cocugu bazen 25 lerinde mutlu bir kiz gibi hissediyorum. Belkide Havva abla demem gerekiyor ama inan icimden hep Havvacim demek geciyor. Sakin saygisizlik olarak algilama ama enerjin o kadar genc ve o kadar yuksek ki abla demek varmiyor dilime o yuzdende senin yorumlarina cevaplarimda hep sana hitap kisimlarini bos birakiyorum dikkat ettinmi bilmiyorum Havva abla desem sana uymuyor Havva desem ''ayy su kiza bak bacak kadar boyuyla ne saygisiz'' gibi dusunceler olmasin istiyorum o yuzden gecistiriyorum. Burda soyleyim dedim :))
      Enerjin cok yuksek yazdigin yorumlar cok pozitif enerji veriyor. Senin etrafinda mutsuz olmak imkansiz, cevrendekiler cok sansli :))
      Cakirin olayinda nefesimi tuttum resmen, Cair hala yasiyo bilmeme ragmen korktum bir an. ama allahtan hicbirsey olmamis. Bende her Cakirin fotografini gorunce diyordum bu kedi neden bu kadar beyaz, demekki yikanmis makinede :)))))
      Merak kediyi oldurur cok katiliyorum :))
      Sana Cakirla cooooook uzun ve mutlu ( zaten mutlu olduguna ve hep olacagina cok inaniyorum) omur diliyorum
      Kocaman opuyorum :)

      Delete
    2. ne tatlısın sen,bana cım cum veya ne istersen de ama abla deme!
      :)şaka,istersen teyze bile diyebilirsin,benim bir defom var yaşımın farkında değilim:)
      yani eşim bazen geldin elline (daha var,abartıyor)hala aklın fikrin nelerde diyor,
      duramıyorum:)herşeyi yapmak istiyorum,herşeyi görmek istiyorum:)
      sevgi dolu olduğum gerçek,ne yazık ki benim gibi insanlar kolay inciniyor,hala katılaşamadı duygularım ,kabuk oluşturamadım yüreğime,hala:)
      vizyonda 'her' filmi var türkiye'de henüz görmedim ama izlemek istiyorum.
      iyiki blog dünyasını tanımışım emel sayesinde(gerçi o nedenini anlamadığım bir şekilde benden uzak duruyor)
      içimi ısıtan ve varlığından haberdar olmak istediğim kişileri karşıma çıkardığı için bloger olmak mutluluk verici.
      sana, bana sevgiyi hissettirdiğin için çok teşekkür ediyorum,sarıldığımı da hisset lütfen.
      çok öpüyorum.imza;kankan.

      Delete
    3. tatlım,can sıkıntıları gelir geçer,sanırım doz ayarlaması sorunu yaşıyorum.
      sen de ilgi alakayı abarttım,elimde patladı.

      Delete
    4. bu arada bilgisayarım bozuldu,kardeşimden bu yadıklarım,en kısa zamanda arızasız :)) günlere
      öpüyorum,

      Delete
    5. amaaan bilgisayarsizlik blogeri oldurur :) oldurmesede surundurur :)))
      Esine lutfen soyle kendisi onlari yapamiyor diye seni kiskanmasin :) Saka yapiyorum tabiki ama ne kadar guzel hissettigin gibi yasayabilmek, mahalle insan cevre baskisini biraz olsun atabilmek, kendi olusturdugumuz o kutunun icinden cikabilmek sen bunu yapiyorsun, bayiliyorum boyle insanlara . Senin yasinda bende senin gibi olmak istiyorum :) yorgun huysuz aksi bir 40li kadini olmak istemiyorum.
      Emeli bilemem ama sana nasil uzak durulur anlamis degilim :) Belkide insanlara yakinlasma sorunu vardir. Bende mesela normal hayatta var yeni tanidigim biri cok fazla bana dokunursa ittirip kafasini duvarlara vurasim geliyor :))
      Sarildiginida hissediyorum, senin inanilmaz sevgi dolu oldugunuda hissediyorum. Evet maalesef sen hep kirilacaksin :( Kirilmamak icin duzene ayak uydurmak lazim oda imkansiz kalbi olanlar icin.
      En kisa zamanda aramiza don lutfen, bilgisayarin cabuk yapilsin. Ozletme kendini :))
      Cok opuyorum bende :))

      Delete
  4. Bu gecenin bombası bunlar oldu; tiplerine bayıldım:) Kendi kedilerimden yola çıkarak şunu söyleyeceğim bu tülümenler kendileriyle uğraşılmasına bayılıyorlar:P..Hepsinin yanağından birer mıncırık alarak gidiyorum, sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cook dogru diyosun onlarla ugrasilmasina bayiliyorlar sonrada amaan sanki hic istemeden olmus gibi bir havalar, bir edalar sorma gitsin :)
      Kepside sana opucuk yolluyorlar :)
      Sevgilerimizle :)

      Delete
  5. çok şeker yaaa, bütün resimlere bayıldım. börek yeme kapasitesine ilişkin bir deney yapmak istersen beni denek olarak kullanabilirsin :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheheh tamam cok becerikli bir insan degilimdir ama Hollandaya gel misafirim ol borek deneyi yapayim sana ( en kotu firindan alirim ben yaptim derim napiim yalandan kim olmus XD )

      Delete
  6. hahaaa çok tatlılar :)) bende bazen kuşlarımı tişörtümden içeri sokuyorum çıkmak için yukarı geliyorlar sonra burun burunu gelip kim pes edecek diye bakıyoruz :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee iste bir baska cani insan daha !!!! pes eden eminim sen oluyorsundu sonunda bizde hep pes eden benim nedense :)

      Delete
  7. Bende komsunun hirsiz kedisi uzerinde yapacagim bu camasir makinasi deneyini:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheh neyinizi caliyor komsunun kedisi? Maalesef bazi kediler hic aile terbiyesi almamis cik cik kinadim simdi :))

      Delete
  8. çok güzel anlatım ve resimler..gerçekten bende bayıldım kediciklere :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim :) kedi ve kopek olurda begenmemek olurmu dimi :)

      Delete
  9. Harika ya mumya kedi :) yeni testleri bekliyoruz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet testlerim her gun buyuk hizla devam ediyor, yeni test sonuclarini zamanla paylasacagim :))

      Delete
  10. çok hoşsun
    meraklı kedilere hiçbir şey korkutucu değil
    çok komikler
    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim :)
      Evet ve merakli olmayan kedi yok sanirim :)
      Sevgiler benden :)

      Delete
  11. hah haaaa çokooooş.

    hele mumyaaaaa.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mumya yaptim ama kustu bana oturdu beyfendi trip atti :) Trip atan ilk mumya Pati :)

      Delete
  12. ba yıl dımmmmm :) ilk iş kedimi pembe dudaklarla öpmek olucak :)

    ReplyDelete
  13. Ay ayy ne hoslarrr makinadaki resmi cekilirken bile uyuyor gibi:))mumyaaa hepsi..ne tatlilar yaw..:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miyowski hep uyuyor zaten :) oglusum biraz tembelde :)

      Delete
  14. Aman Allah'ım bu nasıl bir sevgidir :)
    Yalnız en çok uyku problemindeki fotoğrafa bayıldım.. nasıl kısmış gözlerini o nasıl bir güzelliktir öyle yaaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederim, oglusum guzeldir :))

      Delete
    2. her ne kadar korksam da güzel olduğu konusuna katılıyorummm (:

      Delete
  15. Öyle deme ya niye cehenemde yanasın :))
    Bir kere onlar deney değil sen onlarla nekadar çok ilgilendiğini sevgini gösteriyorsun bak onlarda ne memnun gözüküyor fotoğraflardan senin yaptığın ,tatlılıklarına şeker katman :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe cehennem sicak bende sicagi seviyorum ya ondan dedim :))
      sanirim onlarda hallerinden memnun :)

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)