deneme

deneme

Monday 17 February 2014

Hollandada Bazi Kaldirimlar






Guzel bir Hafta Baslangicindan Herkese Merhabalar :)

Bugun fazla yazi yazmiyorum. Onun yerine sizleri gozume takilan bazi kaldirimlardan cektigim fotograflarla basbasa birakiyorum :)




      
     Objektiflerimize ugur bocekli kaldirimla birikteyken yakalanan botlarim ''sadece arkadasiz'' dedi. 



Daha sonra baska bir kaldirimla yakalanan botlarim bu sefer ise bunun bir is gorusmesi oldugunu soyledi :)

Her gun farkli bir kaldirimla gununu gun eden botlarim biraz capkin cikti :)

 ( Evet fotograf cekmeyi beceremiyorum farkindayim, yada ayaklarim cok buyuk :D )

Herkese mutlu bir hafta diliyorum :)

34 comments :

  1. Ne güzelmiş:)
    Farklılık iyidir;)

    ReplyDelete
  2. Ne kadar şirin. yeni blogumu takip edersen sevinirim :)
    http://sweetcatquen.blogspot.com.tr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. geldim yeni bloguna ama dedigim gibi gadgetinda bir hata var sanirim :)

      Delete
  3. Bizim kaldırımlarda millet adının harfini yazar , kalp yapar yada tarih atar :)
    Sanırım bilinç farklılığı.
    Ama inançlıyım ilerde bizim kaldırımlarımızda , sokaklarımızda çok güzel ve temiz olacak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe dogru bizim kaldirimlarimizda sanat eseri , kalpler cizilir isimer yazilir yada ayak izleri olur :)) oda bir sanat eseri diyelim hehe

      Delete
  4. Güzel kaldırımlarmış, ama ben yerlere bakmaktan kesin biyerlere çarpardım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe bende baslarda yerlere veya goklere bakmaktan hep dusme tehlikesi yasiyordum :))

      Delete
  5. güzelmiş özellikle ilk fotoğraftakini çok beğendim...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Sanirim ilkfotografi Den Boschta cekmistim yada Arnhem tam emin degilim :)

      Delete
  6. hepsinin ayrı ve de desenlı olması ne hoş*-*

    ReplyDelete
  7. Gerçekten güzel bir görüntü estetik. Ayaklarını söylemesen farketmeyecektim :)
    Banada beklerim :)
    Sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuh keske ayaklarimi soylemeseydim arada kaynarmis :))
      Ben zaten seni okumaktan zevk aliyorum :)
      Sevgilerimle

      Delete
  8. süslü püslü bisikletler, sanat eseri kaldırımlar...ne güzel memleketmiş şu Hollanda yaaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sanirim guzellik gorenin gozundedir ben cok sevdigim icin Hollanda bana guzel bir ulke gibi geliyor :)

      Delete
  9. Uğur böcekli ve kelebekli favorim oldular :) Çok güzelmiş ama ben zaten taş manyağıyım. Bir de bunlara bakacam diye kesin tepetaklak olurum yollarda :)

    ReplyDelete
  10. sanırım hollanda nüfus yoğunluğunu artıracaksın bu gidişle:)
    ne güzel renkli ve zevkli,ev dekorasyonları tek düze ama beyaz,beyazzz,bembeyazzz,kaldırımlar iyi:)
    öpüyorum tatlımmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslinda bir itirafim var. Ben Hollandali biriyle evlenmedim. Tur acentasinda calisiyorum. Hollanda turismine yardim ediyorum hehehehe
      Kocaman opuyorum bende :)) Senin beyazi begenecegini biliyorum. Cakir Beyde bembeyaz malum :)

      Delete
  11. Ne kadar da güzeller. Hele renkli mozaik olanlara bayıldım :)

    ReplyDelete
  12. her yerde sanat.. her yerde estetik.. ne güzel...

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Ayy :( Amsterdam' da bende rastlamadim yada dikkatimi cekmedi. ama Utrechtte Anrhemde Nijmegen ve Den Boschta cok fazla var. Belkide oralara gitmemissinizdir yada dikkatinizi cekmemistir. Bir dahaki sefere diyelim :))

      Delete
  14. ne kadar güzel kaldırımlar çok sevdim. Bloğun çok güze yayınlarına bayıldım. Ben de bloğuma beklerim sevgiler http://cocugumlaeglenirken.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. blogunuza sik sik geliyorum, zevklede okuyorum sizde bana hos geldiniz :)
      Sevgilerimle

      Delete
  15. Ne hoş kaldırımlar, bir daha gelirsem Hollandaya görmeliyim bunları:))

    ReplyDelete
  16. Ayy çok güzelmiş o kaldırımlar :) Ben onlara bakıp izlemekten herhalde kafamı direğe vururdum :) Bu arada canım mimime yazdığın yorumu çok beğendim ve seni takibe aldım veee seninde o mimi yapmanı istiyorum :)
    Sevgilerle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asenacigim evet kaldirimlar bi ayri guzeller bencede :) mimini en kisa zamanda yapacagim seninkisi kadar guzel olmaz ama :)
      Vok tesekkur ederim mimledigin icin :)
      Sevgilerimle

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)