deneme

deneme

Friday 21 March 2014

Uzaklardan Bakinca O kadarda Onemli Gozukmuyoruz!!






      Ayy blogger olmak zor zanaat azizim... Zor sartlar altinda yayin yapiyorum sevgili seyirciler... Guzel kizim yuzumu yalicam diye debelenip, Miyowski gobegime masaj yaparken bende youtubeda gezineyim dedim ama ne hacet, izin yok ki! Onlarla ilgilenecekmisim... Neyse kisacik youtube turumda Carl Sagan' in asagidaki videosuna denk geldim. Beni benden aldi.
    Video;  insanin gunluk yasantisindan yada yanilsamalarindan, herseyin asiri onemliymis gibi gozukmesinden ve bizim cok cok onemliymisiz gibi hissetmelerimizden kurtariyor, bi guzelce silkeliyor bizi. Uzaklardan bakilinca aslinda biz hicte oyle cok onemli degilmisiz, bazen bunu farketmek insani rahatlatiyor.. Siz bu videoyu izleyin, kendinize gelin, bende bu arada mimlerimi cevaplayayim :)





Sevgili deeptone beni 2 mimde mimlemis, heyecanlandim. Cunku deepin yeri darklidir benim icin. Blogumu yeni actigimda neyin ne oldugunu bilmedigim zamanlarda beni tanitabilmek icin bloguna linkimi koymustu, asla unutmam. O yuzden hemen cevaplamak istedim. Cook tesekkur ederim sevgili arkadasim deyip mimime geciyorum :)



1- Neden ''blog'' adin ?

Bilmiyorum.. Blog yazmaya kardesimin zorlamalari sonucu, birazda Hollanda' da sikildigimdan dolayi karar verdikten sonra, blogun ismi beni anlatan bir isim olsun istedim. Ama aklima hicte oyle beni yansitan derin, felsefik guzel bir isim gelmedi :) Sonra Hollanda'ya yeni tasindigim ve de haliyle bir Turk oldugum icin '' Bir Turk' un Hollanda Ile Imtihani'' bana cok mantikli bir isim gibi geldi. Cunku yeni bir yere alismak bir nevi imtihan benim icin. Tabi bu kadar uzun bir isim insanlarin aklinda kalmaz diye de adres ismimi ''ben tasindim' diye sectim.. E yalan mi soyledim ? :)



2- Hayat Felsefeni Belirleyen Soz Nedir ?

Cok oyle bir cumle hayat felsefemi anlatir diyemem. Ne kadar basit olsa da hayat cok komplikedir ve bir sozle tum  dusunce yapimi anlatamam. Genel olarak her yaptigimiz kotulugunde iyiliginde, donup dolasarak bize bu dunyada, baska yerlerde, evrenlerde, dunyalarda degil bu dunyanin icindeyken geri geldigine inanirim. Ve hayatimi bu felsefe uzerine yonetirim. Ama illaki bir cumle soymem gerekirse sunlari diyebilirim:

''Hayvanlara deger vermeyen kisiler icin zaman harcamaya degmez. O yuzden eger hayvan sevmiyorsaniz zamanimi bosa harcamayin."



3- Kendimle Ilgili 3' u Dogru 4 Sey Nedir ? 

    1-) 3 kisiyi olumune kiskanirim ve kimseyle paylasamam. Annem, kardesim ve esim. Hatta esimle bebek yapma fikri konustugumuzda  zaman zaman sinirlenirim. Esimin benden cok bebekle ilgilenecek olmasi beni kizdirir.

    2-) Marka takintim vardir, her seyi markali giyerim.

    3-) Basit bir yasam surmeye calisirim. Olabildigince tekrar kullan, geri donustur, cop cikarma felsefesini uygularim.

    4-) Yillarca sarisinlari cekici bulmadigimi soyleyip, hatta ''sarisinlar boktur'' sarkisini bagira bagira soyledikten sonra, sarisin mavi gozlu birine deli gibi asik oldum ve evlendim.(iyide yapmisim) O yuzden benim icin en ideal sarki Sibel Can' in "buyuk lokma ye amaa buyuk soz konusmaa''sarkisidir :)



 Ilk anilariniz nelerdir ? Hangi yasa kadar inebiliyorsunuz ?

Ben sanirim 2.5-3 yaslarimdaydim ( annemin dedigine gore) annem balkonda camasir seriyordu, bende odada cubuk krakerlerle oynuyordum ve tum cubuk krakerleri burnuma sokmustum. Ilk hatirladigim anim buydu ( daha sonrasinda cubuk krakerler iceride sismis, annem cikaramamis ve doktora gitmisiz, doktor cikarmis ama buralarini hatirlamiyorum. Sadece cubuk krakerleri burnuma soktugumu hatirliyorum) Daha oncesini hatirlamiyorum en fazla inebildigim yas 2,5-3 ..



BITTI !!! 

Her mim sonunda rahatliyorum nedense... En hosuma giden sorularda kendinizle ilgili 3u dogru 4 sey soyleyin ve ilk hatirladiginiz aniniz neydi oldu.. Cok eglenceli bir mimdi. Ben yine kimseyi mimlemiyorum. Cunku oyle olunca mimlicek arkadasim gelmiyor aklima. Sanki insanlari sikiyormusum, zorluyormusum gibi geliyor. HEPINIZ, kim isterse uzerine alinabilir...Sizi mimledim, simdi sira sizde birazda siz dokun eteklerinizdeki taslari :))

Hadi ben kactim, bebeklerime geri doneyim, biraz oynasip, opusup, kendime masaj yaptirip Turkiye' deki son gunlerimin tadini cikarayim :))

Herkese mutlu haftasonlari diliyorum...





'






26 comments :

  1. Aner'ciğim hakikaten büyük laf söyleme, büyük lokma yeme sözünü ispatlamış olmuşsun:)))ama bak üzülme bebeğin de babasına çekerse sarışın olur sarışın bebekler sevimlidir:)))sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet kesinlikle o sozun kaniti benim :)) Allahtan iyi bir karadi benimkisi ama cok kotude olabilirsi. O yuzden bir dhaa buyuk soz soylemeyecegim :)
      Ayy sarisin bebekler cok sirin oluyorlar , bende cok begeniyorum. umarim esime ceker :D
      Sevgilerimle ^^

      Delete
  2. Aner, bence senin marka takıntın yoktur, zira bu 3. maddeyle çelişiyor :)
    Ve senin yüzünden bir daha çubuk kraker yiyemeyeceğim :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe ozur dilerim biraz tiksindirici bir aniyla hatirliyorum hayatimin ilk donemlerini :) Cubuk krakerden insanlari soguttum diye krakercilerden dava acilirsa bana sasirmam hic :)

      Delete
  3. deep'ten sonra sende yaramaz çocuk çıktın hiihiii ^.^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe iki yaramaz bloger olduk :) diger yaramazlarida aramiza bekliyoruz hemeen ^^

      Delete
  4. hah haaa çok hoş hepsi, anılar da. :) eşin-bebek. ölümüne kıskanmak. bu doğru olamaz yaaa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yok deepcigim maalesef cook dogru :)) oyle baska kizlari kiskanma falan yokta , ilgisi benden kayarsa kiskancligi fecii :)) annem eskiden birine gezmege gittigimizde oradaki bebegi sevmisti. Sabrettim sabrettim ama yeter beee diye bagirip bebegi annesine verip anneme insan icinde onu sevme beni sev demisligim var. Haa diceksin ne zaman oldu bu olay ? Merak etme cokkucuk degildim universitedeyken oldu :)) axolotllari alinca saatlerce onlara hayran hayran bakan esimede ama olmazki caniim ben sana bunlari bu kadar izle diyemi aldim diye atar yapmislihimda olmadi diil :)) huyum kurusun sacma sapan sekilde kiskanirim, hiic paylasamam :))

      Delete
    2. :)) şımarıkım diyosuun yanii, bebek olunca genelde babalar kıskanır diye biliriz. seninkini ilk kez senden duyuyorum. balıklar. :) üniversite ha. ha ha haa, az olursa sempatik bişi, çok olursa zor bee :)

      Delete
    3. Simarigim ki sorma :))evet babalar kendini dislanmis hisseder heralde benim erkeklik hormonlarim cok calisiyo ki ben daha ortada fol yok yumurta yok sinirleniyrum :)
      Kiskaniyorum uleeeeeenn :)
      Fazla degil kiskancligim merak etme hehehe yani bence fazla degil gibi ama onu bi anneme sormak lazim o ne diyo :))

      Delete
  5. Çok yaramazmışsın gerçekten. Burna sokmak... Off çok feci bir durum. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anneme cok cektirmisim neden beni sevmis anlamis degilim :)) ben olsam sevmezdim hehe

      Delete
  6. ÇOK HOŞ HEPSİ YAA : ) canım bayıldım cevaplarına

    ReplyDelete
  7. tatlım,sana mail attım,acele cevap:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tatlım yine mail attim ama şimdi mail goremem blog da yazsan merak ediyorum çünkü
      :))))
      Havva

      Delete
    2. Yeni bir mail gelmemis :(( bakiyorum goremiyorum en son benimde telimi verdigim mail var baska yok :( evde bulusabiliriz eger onu gormediysen :)) cuma gelemem cuma 3 gibi havaalani icin yola cikicam maalesef :) ben esinide goriim diye 9 dedim uygunmu size ? Nereye gelecegimi soyle ben metroyla gelirim :)))

      Delete
    3. Aaaa bak şimdi pazar akşam yazisiriz bu arada senin telefon numaran ben de yok gelmedi
      Ben de yazdım sana gelmedi tuhaf olmuş pazar akşam kanka
      Öpüyorum seni çooook
      Havva

      Delete
    4. Google bizi ayirmaya calisiyor guzel kalpli ve yuzlu kankam :)
      Bir kez daha attim ayni maili umarim bu sefer gelmistir :) yine yazisiriz dedigin gibi :))
      Cakirida op coook bende opuyorum kocaman muaah

      Delete
  8. Ilginc cevaplar vermissin! Bu kadar kiskanclik korkuttu benide!

    Ama asik olman cok güzel!

    Laf aramizda sarisin erkekler banada hep itici gelmistir,Allah`tan büyük konusmamisim ama "asla yurtdisinda yasayamam"! demistim coktan!

    Öptüm sevgiler sana...

    Bir rica,tatlim , bana ugrayip izlayicim olmaya calisirmisin bugün yarin ,lakin calismadigini hatta görünmedigini söylüyorlar,bende hersey normal, simdiden tesekkürler sana!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yok aslinda oyle ona gitme buraya bakma su neden sana bakti gibi kiskancliklarim yoktur ama olmadik yerde olmadik seyleri kiskanirim :) onlari kimseye paylasmayi sevmem :) )simdi dile getirince kendimide korkuttum hehe :)) hemen bakiyorum :))

      Delete
  9. Aner bende seni ziyarete geldim daha sık paylaşımlarımızın olması dileğiyle sevgiler,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosgeldin sefalar getirdin :))
      Sevgilerimle

      Delete
  10. Krakerleri burnuna mı soktun :)) Sesli güldüm yahuu.. Gözümde çok komik bir Aner canlandı :) Bende ilgi meraklısıyım, sevdiklerimden tabi :)

    Türkiye'den sevgilleeerr :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayy evet soktum walla :D pismanim hakim bey bir daha yapmicam :))
      Ayniyiz desene ilgi konusunda :D
      Hollandadan kocamaaan sevgiler :D

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)