deneme

deneme

Sunday 2 March 2014

Mutlu Bir Pazar




Heeeeeeerkese Merhabalaaaaaar :)




Yaklasik bir haftadir Hollanda Konsoloslugunda  halletmem gereken islerim oldugu icin Istanbulda' ydim. Telefonumdaki internet haricinde internetim yoktu, zaten yanimda laptopumu da bilerek getirmemistim. O yuzden ne blogumla ilgilenebildim, nede diger arkadaslarimi okuyabildim. Hani derler ya  internetsiz artik yasayamiyoruz diye size bisey diimmi hiiiiicte oyle degilmis :)  Hic ozlememisim interneti, onsuzda yasam cok eglenceliymis ama ben uzun zamandir unutmusum bu hissi...

Peki ben bu arada neler yaptim ? Bol bol Istanbul' u gezdim. 


 Bogazda kardesimle ve erkek arkadasiyla ( ki onuda en az kardesim kadar severim ) cay keyfi yaptik.




Bu arada Taksim' de bir mitinge denk geldim ve bazi pankartlar beni cok guldurdu. 


 Ee o kadar geldim bide Arena' da Galatasaray- Chealsea maci izlenmez mi dedim , onada gittim ama sorun su ki biletsiz gittim :) Aksam oturmus masum masum yemegimizi yerken o kadar Galatasaray formali insan gorduk ki, zaten koyu Galatasarayli biri olan ben Besiktasli kardesimi ve Fenerbahceli sevgilisini de gaza getirip Stadyuma gitmeye ikna ettim.

 Su cok ovdukleri Istanbul geceleri neymis diye merak edip cicek Pasajini ziyaret edip oradan da Nevizade' ya gectik. Harika fakat cok yorucu bir gece gecirdik ki bu dun geceydi. Bugun ucaga yetismek icin sabah 5'te uyanmak pek te zevkli olmadi , itiraf ediyorum:) 

Cok yuruduk, cok yorulduk, cok gezdik ama kesinlikle degdi. Harika  bir hafta gecirdim. Umarim sizin haftanizda benimki kadar eglenceli gecmistir ...


 Bu aradada Hollanda' ya goturmek icin kitap listesi yapiyordum, bilenleriniz vardir. Kardesim bana supriz yapmak istemis ve bir suru kitap almis. Onlari da goturecegim yanimda :)))



  Jack London ve Kucuk Mucizeler Dukkani haricindekilerin hicbir listemde yoktu ama merak ediyorum simdi hepsini okumak istiyorum ama gidene kadar okumayacagim. Bakalim begenecekmiyim kitaplarimi :))


Herkese mutlu haftalar diliyorum, hepiniz opuldunuz XOXOXO


37 comments :

  1. memleket gündeminin içine düşmüşsünüz :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet dogru dedin :) geldim hemen mitinge katildim gorevimi yaptim :))

      Delete
  2. Biraz internetten uzak kalamak iyi gelmiştir : )

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Ben zaten jack londonu cok begeniyorum :) beyaz diside sevecegime cok eminim :)

      Delete
  4. Nevizade'yi ben de çok severim. Ne güzel gezmişsin.
    Küçük Mucizeler Dükkanı umut vaad eden güzel bir kitap. Ben çok sevmiştim
    :)
    Sevgilerimle
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet bencede cok guzel bir yer nevizade onceden hic gtmemisim iyiki de gitmisim atmosfer harika :))
      O kitabi cok merak ediyorum ama Hollandada okuyacsgim icin elleyemiyorm :) cok buyuk iskence tabakta tatli var ve yiyemiyorsun gibi :))
      Sevgilerimle :)

      Delete
    2. Ama o tatlı eninde sonunda senin
      :)

      Delete
  5. E hoşgelmişsin memlekete ...
    Boşver interneti falan gez, toz, eğlen, hasret gider biz buralardayız nasıl olsa :)
    Öpüyorum çok ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosbuldummmm :)) cok tesekkur ederim eee ne demisler evim evim guzel evim :)
      Kocamaaan opuyorum bende ^^

      Delete
  6. Yorucu olsa bile çok iyi vakit geçirdiğin belli ne güzel :)

    İnternete bağımlı olduğumu düşünürüm ama tatile falan gittiğimde aklımın ucuna bile gelmiyor. Demek ki evde sıkılıp internete dadanıyorum. Kendime bir uğraş bulmam lazım sanırım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim even cok guzel zaman gecirdim :)
      Demi bende oyle dusunurdum ama cook dogru evde sikilinca internete saldiriyoruz yapacak biseyler bulunca hiiic aklimiza gelmior :)

      Delete
  7. merhaba,istanbulu gorunce burnumun diregi sizladi.Evet istanbul hollandaya uzak degil ama ha deyincede gidilemiyor(cocuklarin okulu,is,vs) gurbetlik zor.Guzel ulkemize Rabbim en yakin zamanda duzluge cikabilmeyi nasip etsin.ne olur artik herkes gozunu acsin.bizim insanlarimiz cok daha guzel ve durust bir sekilde yonetilmeyi hakediyor.Ne olur artik ulkemizin guzel haberlerini duyalim.Ne olur herkes,hepimiz cocuklarimizin gelecegini dusunerek uzerimize duseni yapalim. Ortalama zeka seviyesindeki her insan bu durum karsisinda tepkisini verir,vermeli.Guzel ulkemin artik gunesli gunlere uyanmasini diliyorum.sevgilerimle.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok haklisin , ozellikle cocuk oldugu zaman okul vs derken zorlasiyor ne kadar yakin olursa olsun oyle her istedigimizde turkiyeye gelemiyoruz. Dediklerinin hepsine katiliyorum gormek istemedigimiz haberlerle karsilasmaktsn bikmis durumdayim. Guzel ulkemiz hirsizlari haketmiyor ilker basbug gibi bir isim hapisteyken hirsiz basbakan ve isadamlari disarilarda geziyor, adaletsiz dunya dememek cok zor. Umidim her gun azaliyor umarim guzel ulkem refaha guzele esit adil gunlere kavusur. Seninle kesinlikle ayni dusuncelerdeyim
      Hollandaya kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum :)

      Delete
  8. Bence en güzeli. Insan biraz olsa da internetten uzak durunca ariniyor. Bende dün bütün günümü örgü yaparak gecirdim mesela. Harikaydi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet dinlendim arindim gezdim geldim :) Orgu yapmakta cok rahatlatici dimi :) Tum gun orgu yapmak harika bi tatil olmus :)

      Delete
  9. Seni tebrik ediyorum. Büyük başarı. Benim bir gün girmeyince canım sıkılıyor. Kocaman bir hafta internetsiz yaşamışsın. Bu arada, Debie Mcrombie'nin kitabı çok hoş. Seveceğini düşünüyorum. Sevgilerimle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslinda normaldede cok internetle hasir nesir degilim. Eskiden bagimlilik derecesinde internetle iciceydim. Simdilerde internete gun icinde vakit bulmakta cok zorlaniyorum. Blog yazip, birkac blog okuyup yorumlara cevap verdikten sonra neredeyse hic internete vaktim kalmiyor :)
      Kitabi merakla okumayi bekliyorum :))
      Sevgilerimle

      Delete
  10. Bende seni merak ediyordum ne güzel istanbul`u gezdin geldin,Hollanda simdi sana bir garip gelecek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) dondum burdayim artik :)
      Hollanda daha sikici daha kucuk gelecek kesin bana :)

      Delete
  11. ah sende istanbul gezdin demek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet :) Zorunlu Istanbul ziyaretinden faydalandim madem bu kadar geldim tadinicikariim dedim :)
      Sevgilerimle

      Delete
  12. son yazımda (son metro) havva'nın sana bi notu vaar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Deep şahane sin aner seni özledim yahu
      Ohh ne guzel gezmiş tad almışsin istanbul dan
      Sen daha Türkiye desin yani
      Ana kucağına dönmüşsun
      Eşimin telinden yazıyorum
      Ailene sevgiler

      Delete
    2. İmza Çakır :))

      Delete
    3. Bugun yeni postunu gordum, cok sevindim donmussun :)))) 28 Mart'a kadar Turkiyedeyim. Sayili zaman ne cabuk geciyormus, hic gidesim yok ama kocami ozledim yaaa :))
      Cooook opuyorum iyiki dondun :)) gitme bi daha :)

      Delete
  13. Boğazda çay ve arenada maç başka söze gerek yokki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bencede :)) Bir dahakine maci tamamen izleyecegim kendime soz verdim :)

      Delete
  14. Hoşgeldin, okurken kendim gezmiş kadar eğlendim . Ne kadar özlüyorsunuzdur memleketi :( İnternetsiz yaşam aslında dediğiniz gibi çok keyifli oluyor.. eğlenirken , gezerken gerçekten bölünmekten başka bir işe yaramıyor internet. Okuyacağınız kitapların hepsi çok keyifli kitaplardır , umarım siz de aynı keyifi alırsınız. Tekrar Allah kavuştursun diyorum.. Sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosbuldum cok tesekkur ederim :)) Ozlememmi burnumda tutyordu Hollandadayken :(
      Kesinlikle katiliyorum. Daha onceleri cok uzun saatler internette vakit geciriyordum ama son bir iki yildir hic internete girmedigim gunler cok fazla oluyor. Maksimumi nternette gecirdigim saat toplamda bir gunde 1-2 saatten fazla degil sanirim, mutluyum :)
      Guzel dileginiz ve icten yorumunuz icin cok tesekkur ederim :) Kitaplari okumayi dort gozle bekliyorum
      Sevgilerimle :)

      Delete
  15. Aner tam zamanında gelmişsin yani :)
    Pankartlar güzel ama hala anlamayan o kadar çok insan var ki :(
    Vallahi İstanbulun altını üstüne getirmişsin.
    Çay sevmem ama o çayın rengi beni bile benden aldı.
    Oooo kitaplara zaten denecek hiç bir şey yok :)
    Keyifli okumalar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evet zamanlamayi iyi tutturmusum, ayni gune 2 miting sigdirdim :)
      O kadar dogru soyluyorsun ki.. anlamayan yada gercekten anlamak istemeyen hala ''yaptigi icraatlara bakarim ben gerisi beni ilgilendirmez'' diyen insan varki sasrmamak elde degil. Hayir bu icraatlari banada soylesinlerde bileyim, hirsizlik, boluculuk, kutuplastirma, nefret doldurma, dikte etmek, kisitlamak, ataturke saygisizlik, ulkeyi satmak haricinde ben icraat goremiyorum

      Delete
  16. herşey güzel deee maça gitmeni kıskandım amaaaaa. :) (bi benim kitap eksik kalmış amaaağğğ kikirikii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. gel bi dahakine birlikte gidelim :) eheh sekerim senin kitabin ikinci elcilere daha dusmemis :) bunlari kardesim 2. elcilerden almis ben senin kitabini orjinal istiyorum :) listemdesin, kitap alisverisi yaptigimda okuuciiim :)

      Delete
  17. hollanda'da yaşayan bir türk'ün istanbul ile imtihanı:))
    ne güzel, dolu dolu bir hafta geçirmişsin.
    yapılabilecek en güzel ve özel şeyleri yapmışsın.
    maç ve boğazda çay. daha ne olsun:))
    türkiye'den sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet cok guzel ozetlemissin :))) tramvay, kalabalik, stress hepsiyle imtihan oldum :)
      Sevgiler benden :)

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)