deneme

deneme

Friday 28 March 2014

Hollanda'ya Donus





Turkiye' deki son saatlerimden herkese kocamaaaaan merhaba :)

Eveeeet  yedim, ictim, gezdim, bol bol guldum, hasret  giderdim ve artik eve donme vakti geldi . Bu aksamustu Hollandaya donuyorum ve esime kavusuyorum . O yuzden bu hafta sesim solugum cikmazsa merak etmeyin olmedim, yasiyorum ama esimle ilgilenmekten bloga vaktim olmamistir :)))




Dun harika bir gun gecirdim. Sevgili kedilievintarzi blogunun guzeller guzeli ve cok cana yakin sahibesi Havva ile bulustum. Oyle "1. Bloger bulusmasi"  tarzi bir etkinlik degildi. Bu bloga basladigimdan beri bir suru guzel insanla tanistim, guzel dostlar edindim. Bu kisilerin basinda da Havva geliyor. Istanbul' a gelecegimi bildigi icin beni davet etti ve bulustuk, iyiki davet etmis iyiki gitmisim :)) Internette tanisip bu kadar samimi bir sohbet edebilecegimi asla dusunmemistim. Tabi simdi cool cool anlatiyorum ama bulusmadan once heyecanimi sormayin gitsin :)) Onume gelen her sarisin, alimli, guzel gozuken kadini Havva sandim ve kardesime "aay bu kesin Havva" dedim :))
 Cok cok guzel zaman gecirdim, blogunu okuyanlariniz onun zaten ne kadar cana yakin, enerjik ve iyi kalpli oldugun bilir. Normal hayatta bunlar ve daha fazlalari olan donanimli, entellektuel, sirin ve cok cana yakin bir insan


Bugun postum biraz kisa kusuruma bakmayin. Gidip saclarimi yapiim, guzelce giyineyim , birazda susleniiim de esim icin hazir olayim..

Kendinize ve guzel ulkemize iyi bakin. Herkese mutlu haftasonlari diliyorum. Umarim bu Pazartesi daha aydinlik bir Turkiyeye uyanirsiniz..  Simdilik byeee XOXO

31 comments :

  1. aha,bana sürpriz oldu:)
    en iyi fotomuz bu olmalı:)
    iyi yolculuklar,senin gibi tatlı bir arkadaşım olması beni mutlu etti.
    çok sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. şimdi fotoğrafımıza bakarken senin ne kadar da güzel ve tatlı bir genç kadın olduğunu düşündüm.yaşamın sana kalbin gibi güzellikler versin anercim
      sevgiler

      Delete
    2. Evet sen tum fotolarda guzel cikmissinda benim bi bu iyiydi :)) bide havaalani yolunda telden yazdim yaziyi i yuzden foto yuklemek zor oldu :)
      Benide senin gibi birinin dostlugunu kazanmak cok mutlu etti :)
      Cook tesekkur ederim . Seni seviyorum kankacim :*

      Delete
  2. e hoşgeldin diyeyim:)) aman aman Allah gecinden versin! şakası bile kötü...tamam dinlendiğini düşüneceğiz:)) benim internet tanışma korkum vardı, çok zor üstesinden geldim hala da korkuyorum ama siz ne güzel tanışmış, buluşmuşsunuz, dostluğunuz bir ömür olsun:)
    sevgilerimle
    not: en acısından kırmızı biber geliyor sana :)))post demek yok!:) byebye demek yok:) cool cool demek yok:)))post yerine yazı - paylaşım diyoruz:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hosbulduuum :)) oooh ozlemisim diyeyim bende :)
      Cok tesekur ederim iyiki bulusmusuz cok guzel bir arkadaslik baslattik :)
      Kirmizi biberimi aldim agzim yandi :) esimle surekli ingilizce konustugumuz icin ister istemez ingilizce kelimeler giriyo hayatima ama blogumda buna daha cok dikkat edicem soz :)))

      Delete
    2. anlayışın için çok teşekkür ediyorum Aner'ciğim, bu huyumu blogcu arkadaşlarım bilir çoğuna aynı şeyleri söylemişimdir- yine geldi bizim Türkçe konuşma takıntılı teyze- diyorlardır:)))bu arada yeni blog açtım siyaset konuşmak yasak:))ismi 'kedici teyze' oraya da beklerim
      öptüm

      Delete
  3. Ay kıskandım :)
    İkinizde çok güzelsiniz. Maşallah size.
    Bencede blog dünyası çok güzel insanlar tanıttı bize.
    Sana da güle güle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. seni de görmek istiyorum:)

      Delete
    2. Bir dahaki bulusmamiza sizde gelin lutfen uclu olalim :))

      Delete
  4. güzellikler diliyorum eşinizle size. sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin :)
      Tum guzellikler sizinle olsun
      Sevgilerimle

      Delete
  5. Çoook güzel, ne kadar iyi yapmışsınız buluşmakla ♥ Fotoğraf ayrıca güzel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cook tesekkurler evet cok guzel bi bulusma oldu :)

      Delete
  6. Sevgili Aner ve Sevgili Havva....ben sizi çokkkk eski arkadaş sanıyordum Özellikle sevgili Havva'nın profilinde yazdığı "......bir arkadaşım sayesinde blog dünyası ile tanıştım....." cümlesini bahsettiği kişinin siz olduğunu düşünmüştüm :)
    Harika olmuş buluşmanız sevgilerimle......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslinda cok uzun suredir birbirimizi taniyor gibiydik konusmamiz hic sikici bunaltici gecmedi :))
      Kocaman sevgilerimi yolluyorum bende size :)

      Delete
  7. blogunuzu izlemeye aldım bir kaç post okudum renkli bir dünyanız var keyifli geldi sizin gözünüzden hollandayı ziyaret :) sevgilerimle ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim guzel sicak yorumunuz icin. Bloguma hosgeldiniz sefalar getirdiniz :))
      Sevgilerimle :)

      Delete
  8. Döndün mü yuvacığına?? Sesin soluğun çıkmıyor meraklardayım şahsen bennn (:
    En son seninle geliyordum ama yollarda başımıza bişiler gelmedi umarım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eveeet evimdeyim :)) ayyy inan o kadar yogunumki anlatamam bi firsat bulsamda post yazsam die bakiyorum ama nerdeee :))
      En kisa zamanda donucem, sende gel bi cayimi ic artik :)

      Delete
    2. kolaylıklar dilerim canımmm.
      neden olmasınnn ben çayı severimmm :)

      Delete
  9. Tatlım seni özledim
    Havva p

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) bende seni cok ozledim :) Ama donduum :) yani sanirim dondum :D
      Nasilsin ? hersey nasil Turkiye'de :)

      Delete
    2. :)) bende seni cok ozledim :) Ama donduum :) yani sanirim dondum :D
      Nasilsin ? hersey nasil Turkiye'de :)

      Delete
    3. :)) bende seni cok ozledim :) Ama donduum :) yani sanirim dondum :D
      Nasilsin ? hersey nasil Turkiye'de :)

      Delete
    4. :)) bende seni cok ozledim :) Ama donduum :) yani sanirim dondum :D
      Nasilsin ? hersey nasil Turkiye'de :)

      Delete
    5. :)) bende seni cok ozledim :) Ama donduum :) yani sanirim dondum :D
      Nasilsin ? hersey nasil Turkiye'de :)

      Delete
    6. :)) bende seni cok ozledim :) Ama donduum :) yani sanirim dondum :D
      Nasilsin ? hersey nasil Turkiye'de :)

      Delete

Dusunceleriniz benim icin cok degerli, o yuzden elinizi korkak alistirmayin :)
Sevgilerimle :)